" ORANG MUDA GENG KITA - JOM JOIN PAS '

Wednesday, March 31, 2010

KARNIVAL ORANG MUDA GENG KITA

Karnival orang muda geng kita, selama dua hari berjalan lancar walaupun dihari pertama menyaksikan hujan turun berterusan sehingga petang.Majlis bermula seawal jam 9 pagi dengan uacapan dari pimpinan DPP negeri dan juga dari Timbalan Pesuruhjaya, ustaz Yusof Embong.Perasmian disempurnakan oleh Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat, Ustaz Nasruddin Tantawi yg berucap dgn penuh semangat





Pada sebelah malamnya konsert ketuhanan dengan lagu-lagu berunsur ketuhanan didendangkan oleh penyanyi terkenal seperti Ringgo, Muslim Voice, Kamarul Raihan sert aAkhwan Affandi.




Perbagai acara sukan diadakan seperti sepak raga bulatan, dart, boling kelapa dan yang paling menggamit peserta pada hari tersebut adalah pertandingan Paint Ball yang dibawa Khas oleh Dewan Pemuda PAS Negeri Pahang.

Pasukan dari Dewan Pemuda PAS Kawasan Pekan juga telah menghantar peserta namun berakhir dengan kekalahan. Namun begitu ia Kemengan bukan perkara utama yang difikirkan tetapi keseronokan anak muda dan keeratan Ukhwah dapat dijalinkan diantara organisasDewan Pemuda PAS dengan anak-anak muda yang menyertai program tersebut.

Dewan Pemuda PAS Kawasan Pekan telah menghantar rombongan seramai 40 orang anak muda yang diketuai oleh Ketua Pemuda Ustaz Mohd Fadhil Noor bin Abdul Karim. Program sebegini perlu dijadikan aktiviti tahunan kerana ia berjaya menarik anak muda bersama-sama Pemuda PAS.



kredit photo : http://dpptemerloh.blogspot.com




No comments:

IKUT KAMI DISINI..

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH