" ORANG MUDA GENG KITA - JOM JOIN PAS '

Monday, August 31, 2009

MERDEKA 2009 !



Buat kali ke 3, berturut-turut PAS Kawasan Pekan dijemput bersama-sama menyambut hari kemerdekaan 31 Ogos di dataran Merdeka Pekan. Sambutan hari kemerdekaan peringkat daerah Pekan kali ini dibuat secara sederhana dengan majlis disempurnakan oleh Pegawai Daerah Pekan Tuan Hj Abdul Basik.

PAS Kawasan Pekan bagi tahun ke 3 telah dijemput untuk sama-sama menghantar kontigen perbarisan bagi sambutan Hari Kemerdekaan peringkat Deerah Pekan disini. Seawal jam 7.30 pagi kontigen PAS seramai 21 orang peserta telah berada diperbarisan dengan berpakaian lengkap vest berwarna hitam. Kontigen PAS Kawasan Pekan diketuai oleh Sdr. Nazhar dan Sdr. Nazri bekas anggota angkatan tentera.

Kebanyakan kontigen PAS yang hadir merasa gembira kerana mereka dapat membuktikan bahawa Pakatan Rakyat bukanlah penderhaka kepada negara. Pakatan Rakyat diwakili PAS di Pekan juga cintakan negara, tetapi CINTA PAS kepada Agama mengatasi segalanya.

PAS Kawasan Pekan bersedia pada bila-bila masa untuk bersama dengan masyarakat dan pihak pentadbiran bagi menjayakan apa sahaja program peringkat Daerah, Negeri dan Negara asalkan ianya tidak melibatkan unsur maksiat dan mencarik adat.




posted by ; Lajnah IT, DPP Pekan

No comments:

IKUT KAMI DISINI..

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH