" ORANG MUDA GENG KITA - JOM JOIN PAS '

Monday, May 19, 2008

TUN MAHATHIR KELUAR AMENO

GEMPAR..GEMPAR...
Wah gempar betul cuti hari ni. Berita gempar melanda parti UMNO apabila seefuu diaorang dah keluar UMNO serta merta. Tapi paling memeningkan kepada taiko-taiko di singgahsana ni, Si Seefuu siap ngajak pulak anak buah dan pendekar-pendekar keluar sama dari Perguruan UMNO ni.

Tu lah dia, keberanian SEEFUU Tun Mahadhir, orangnya memang berani..jenis tak makan saman ni.

Biar lantakkan lah diorang ni, tapi kita nak tengok pengaruh Seefuu ni!! berapa ramai anak murid perguruan UMNO akan meninggalkan bangsal perguruan mereka.

Ana secara peribadi memang tak suka sangat kat Seefuu ni, mulut dia Ya Rabbi macam pisau parang kalau mengata kat Ulama PAS. Presiden PAS lah yang paling dia anti.

No comments:

IKUT KAMI DISINI..